Torsdag

Godmorgon!

Känner att detta kommer bli en stressig dag, tyvärr.
Vaknade halv 9, gick upp för att ringa KLM på Kastrup för att kolla att det stämmer att resan är betald osv. Och javisst var den det. Så, LA here I come!  Jag kan knappt fatta det. Jag befinner mig om 4 dagar där jag alltid velat åka till. Kalifornien, men ännu bättre Los Angeles. Kommer se Beverly Hills, där R bor. Men han har kontor i LA, Santa Monica & Beverly Hills. Jag kommer nog se det mesta jag alltid velat sett =) Om allt nu är som det verkar och blir som han berättat. Man vet aldrig. Men, jag ska inte vara rädd. Det här kan antingen bli bland det bästa jag gjort, eller det sämsta. Men jag tror & hoppas självklart på det förstnämnda.
Jag kommer spendera veckan med massor av glass. Det är det godaste jag vet, glass från USA. ÅÅÅÅÅÅHHH MUUUMS!
Mitt stora problem är: när ska jag hinna packa? jag har ingen tid till det. Innan jag ska åka (på natten till söndag) så ska jag ha gjort följande:

Torsdag:
Skola, jobb, FFF med skolan (fest i Malmö)

Fredag:
Försöka vakna tidigt och må bra, kanske hinna packa lite, jobba 12-15, kanske packa lite, sen middag hos M kl 19.

Lördag:
Jobb 10-15, sen blir det småplock och så fram till typ 01.00 då vi nog får köra mot Svågertorp.

Men egentligen, jag behöver inte packa så mycket, kan ju köpa en massa där =) Har ju jobbat enormt mkt den senaste tiden, att jag känner mig värd att spendera en hel del. Åh, vad jag längtar!


Tillbaka till verkligheten. Idag är det torsdag, sista skoldagen innan lovet. Jag har ett naturprov, om jonbindning, atomen och naturhistoria. Egentligen inget jag är speciellt bra på, men känner att jag nog kan detta, vilket är skönt!
Sen rast, upp i stan och göra psykologiuppgift på BR, haha! Sen matte. Sen skynda mig till bussen & ner till jobb. Blä för stress. Speciell en sån här dag.

Vi hörs nog inte förrän inatt, eller imorgon.
Ha det underbart!

S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0