Söndag 19 okt

Godmorgon!
Idag är jag uppe precis lika tidigt, bläää. Jag som ville sova ut. Fast, jag får väl skylla mig själv när jag går och lägger mig så tidigt, men det vore ändå skönt om jag kunde sova till en sisådär 10 eller så. Nåja, inget att göra åt det....
Jag sov ju rätt gott ändå!

Igårkväll bestämde jag med mamma att hon skulle följa med ut i skogen idag, men att hon tar hundarna med sig, så nu får jag ligga och vänta tills hon har vaknat. Jag som vill åka iväg NU! Trist att bara ligga och vänta..

Denna helgen kräver nästan en utvärdering. Jag påbörjade helgen med en tanke om att den skulle vara lugn, avslappnad och "min". Jag tycker jag har följt det rätt så bra, den har bestått att skogen-besök, lite shopping med mamma, tv tittande, besök hos farmor & farfar. Inget jag inte velat göra. Så lyckas har jag nog gjort =)
Nu idag får jag nog ta till skolböckerna lite, tror jag. Har prov på onsdag och en krönika som ska skrivas. Tror dock att det är allt, så det är inte så farligt direkt. Men, det ska göra. Har i princip bestämt mig att strunta i att läsa "Sofies värld" som vi läser på filosofin. Den är inte så bra, och jag kommer ändå knappt ihåg vad jag läst. Jag har lite svårt att lägga saker jag läser på minnet, haha.

                                          

Underbara Louise, jag saknar dig. Jag kommer snart, snart SNART!

Från en sak till en annan.... Louise är en vän som jag träffade när jag var på språkresa i England när jag var 13. Vi har bara träffats ca 5-6 gånger efter resan, men ändå står vi varandra så otroligt nära. Hon har en livsglädje som inte många andra har, och som smittar av sig. På lovet tar jag förmodligen (JAG VILL) en tripp upp till henne och mysiga Norrköping. Om bara SJ inte behövde ta 500kr för en resa, hade det aldrig varit några problem att ta sig dit. Men, på lovet SKA vi ses!

Nu får jag nog försöka kliva upp, och göra något vettigt. Har legat här och degat framför datorn i en halvtimme nu. Inte likt mig!
Ha en bra morgon/förmiddag.

S


Kommentarer
Postat av: Louise

Underbara människa, vad jag önskar att vi bodde närmare varandra! Men inte ens SJ kan stoppa oss, du är en av mina närmsta vänner och jag är så oändligt glad över att ha dig i mitt liv. Lycka till nu! <3

2008-10-22 @ 19:27:16
URL: http://aboutlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0