Skog, skola, Coop & plugg

Goddagens!

Jag mår toppen, känns det som. Lite småtrött, och allmänt lite gnällig över naturprovet, men vadå? Jag har ingen rätt att klaga för det, man kan ju ha det så mycket värre. Usch, bara tanken av att jag tar åt mig det jag läser i Sofies värld på psykologin gör mig rädd, haha. Jag kanske är mer filosofisk än vad jag tror ;)
Dagen har varit rätt bra. Började med 6 km i skogen, gjorde mig iordning och körde min "pentaraggarbil" som mamma kallar den, in till stan för skolan som började 11.45. Inte helt fel sisådär en måndag! Sen gymmet, för lite extra träning och därefter till Coop Forum. Mitt nya jobb. Hej blå skjorta och sjal. Inte alls så farligt, jag längtar t.o.m. lite. Ska bli nice med lite variation i arbete. MEN jag är lite rädd för att jag ska stressa ut mig, jobba för mycket. Det tar en del på mig, men jag anser även att det är väldigt viktigt med jobb, och jag jobbar hellre för mycket än för lite. Bidrar ju även med lite extra pengar! På tal om pengar, min lön kommer in om typ 5 dagar. Är lite spänd hur mycket den är på. Har jobbat som en gnu sen skolan började ungefär. Så, jag är förväntansfull...

Nu väntar kovalenta bidningar, tensider, periodiska systemet och allt annat skoj som naturkunskapen innebär. Inte laddad, men det måste ju göras. BLÄ!

S


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Du har nog skapat fler bloggar av alla ^^ haha... jag har haft många men du har nog haft fler ^^;) hehe.... <3 då kan jag ta bort metrobloggen då?

2008-10-20 @ 19:41:16
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/
Postat av: Sarah

Ja, den används ju inte så flitigt nu direkt ;)

2008-10-20 @ 20:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0