Packning..

.. nu har jag spenderat stora delar av förmiddagen till att packa. Blev inte så mycket i resväskan - jag reser lätt!
Lika bra det, annars finns det ju en risk att jag inte shoppar ;D Haha. Blev 4 tröjor, en klänning, ett par jeans, ett par shorts och en kjol, och träningskläder. Sen lite småsaker, väskor och så. Jag kommer säkert stoppa ner något extra imorgon, eller i eftermiddag, men mycket mer än så ska inte behövas. Jag får i så fall köpa det där.. Behövs en jacka, tro?

Nu ska jag försöka slänga i mig lite mat, känner mig en aning hungrig. Sen ska jag ner och jobba som vikarie, först en lektion i NO sen nästa i tyska. Jag & tyska?! Bra kombination! Haha. Nåja. Inget att göra något åt =) NO ska bli intressant dock. Vet inte riktigt vad de håller på med, kanske svårare än det jag kan, är inget natursnille direkt.
Nu får jag ta och lämna datorn, börjar om 30 min.

S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0