Onsdag

Då var denna dagen snart över. Kväll redan - var tar tiden vägen?
Besökte som sagt mormor imorse, kanske inte den trevligaste upplevelse, men vi alla försökte hålla uppe humöret. Var dock hårt att komma in och se mormor, svagare än någonsin. Hon ville inte ta sina tabletter, men det är ju inget vi kan göra något åt, det är hennes val.
Efteråt åkte jag, mamma och Peter till Burlöv center för lite shopping och mat. Även mamma lyckades hålla inne hur dåligt hon mår över mormor, vilket nog var en skön paus.
Åt en god, men liten kycklingsallad till lunch där. Sen blev det mathandling och sen ut i skogen för mig. Kände för en låååång runda, men blev inte så. Tog mig igenom med blandad gång och löpning 8,5km. Helt okej, men inte tillräckligt långt.
När jag kom hem ringde rektorn på min förra skola mig, där jag vikarierar. Ska jobba på fredag. Inte riktigt vad jag ville, ska festa imorgonkväll, och sen det stora viktiga: när ska jag ha tid att packa? Aja, det löser väl sig. Ska iförsig bara jobba kanske 3-4 timmar, men sen middag på kvällen hos M. Usch, stressigt stressigt. Sen jobb både imorgon och på lördag också. Nåja, sen blir det skojsigt i en vecka, så jag ska inte klaga.
Nu måååste jag verkligen ta tag i plugget, efter ett mysigt samtal med L. Älskade L!

S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0