Nattinlägg..

Nu sitter jag här, kvart i ett på natten. Lite trött är jag, men inte så farligt.
Jag har väldigt blandade tankar. Dels känns det verkligen hur jobbigt det är med mormor. Och även, jag är hur uppspelt som helst, för Los Angeles blir av. R (arbetsgivaren i LA) har ringt 2 ggr ikväll/inatt för att fråga lite om uppgifter osv, och han ringde nyss för sista gången för att berätta att han nu bokat ett flyg. PÅ SÖNDAG! Jag är helt till mig. Jag ska äntligen få se Kalifornien, och inte minst Los Angeles. Min framtida arbetsstad. Inte illa, enligt mig. Måste dock sitta uppe ett litet tag till för att få bekräftelsen från KLM, för att sen skicka tillbaka ett mejl om allt stämmer eller ej till R. Jag kan inte förstå det.
Men usch, I'm torn, no discussion.

Att se mamma lida. Det gör mig bara ont. Bara ont!
Har även skrivit sms heeela kvällen med J. Det gör mig bara glad. Bara glad!

Godnatt,

S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0