Nästsista dagen i Sverige

Godkväll!

Kom för en liten stund hem från en väldigt mysig kväll hos M. Gamla klasskompisarna från 1an och 2an. MYS! Blev gooood mat, mycket prat och allmänt trevligt.
Kommer hem och möts av en negativ stämning. Jag är trött på det. Jag orkar inte mer. Jag behöver komma härifrån. Tacka vet jag turen att jag reser imorgon.
Fick nyss ett samtal från R. Allt är bokat och klart, precis som innan. Men, nu är det bara en dag kvar. Han sa även att jag inte skulle bli rädd eller panikslagen om ingen står och hämtar upp mig på flygplatsen. Det kan hända att vi (någon han skickat) inte hittar varandra, och då ska jag ta taxi till hotellet. Han sa även att jag skulle ta med mig lite finkläder, ifall vi skulle käka middag någonstans. Trevligt, trevligt.

Nej, jag borde försöka sova nu. Ska upp i tid imorgon (9.00) för att gå till jobbet. Kanske inte hela världen, men jag kan inte sova ut i alla fall, vilket är trist.

Sov gott,

S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0