My second day of LA

Trist att jag vaknar så tidigt nu hela tiden. Vaknade först klarvaken klockan 3, men det hade varit lite extremt att gå upp då. Och nu vaknade jag klockan 7. Jag som kunde sova till åtminstone 9 och ändå hinna med det jag tänkte göra innan jag ska iväg.
Nåja. Nu sitter jag här, har hunnit äta en "nutrition bar" Åh, vad goda dem är. Bra att få i sig något lätt innan jag ska ner till gymmet och springaspringaspringa. Det blir ju inte direkt frukost på hotellet idag, utan ännu en bar typ. Kan inte spendera $14 på frukost varje dag. Kanske en dag till, MAX. Haha.

Igårkväll när jag skulle sova fick jag först ett sms av mamma, sen ett till som hon svarade på, sen direkt efter ett från Peter. Haha, varför inte meddela varandra? =) Hade varit lättare! Men mamma påminnde mig iaf om att skicka mejl till morfar, vilket jag hade glömt. Han ska nämnligen ta med det till mormor, så det känns ju kul!

Rebecca, jag saknar dig! Tänker på dig lite extra nu när du säger att du inte mår så bra... Men jag vet att du kan kämpa dig igenom det, om du bara vill. Trist det där med körskolan, men det löser sig, ska du se! Snart får du körkort du med, och då kan vi ju cruisa tillsammans =)
Jag skickar ett mejl till dig om några dagar när jag har lite mer att skriva på mejl än vad jag nämnt här.

Nej, nu ska jag klä på mig springkläderna, och bege mig neråt! Häääärligt långt löparpass ska det bli, hoppas jag. Haha, jag ska aldrig säga för mycket, för det blir aldrig så långt som jag vill att det ska bli desto värre.

Hörs sen,

S


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Älskling <3<3<3<3<3

jag är så lycklig över att du har det bra där, det glädjer mig något enormt ska du veta och det värmer i hela kroppen när jag läser att du har det bra!



Jag älskar dig sarah <3

Njut av dagarna du har där, jag ser fram emot mailen! <3<3<3<3<3 Du betyder allt för mig snäckan <3

2008-10-28 @ 15:55:10
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0