"Mamma..

... jag hatar mitt liv" Ja, så började min morgon. Hur började er?
Telefonen ringde strax efter 7, jag kände på mig att det var rektorn på min förra skola. Jag vikarierar där, och de ringer för det mesta på mina lediga dagar. Underbart?! NEJ! Men vad gör jag inte?! JO, JAG STÄLLER UPP! Nu ångrar jag mig dock. Efter jag lagt på samtalet kom den trevliga meningen till min mamma. Det är två lektioner, inte hela världen. Men jag hade ju inte riktitg räknat med det. Fick ju knappt någon sömn, jag som skulle sova till 10. Är hemma från jobbet typ 10.30. Då när jag senast kunde vakna, eftersom C kommer hit till en massa naturplugg. Snart är det lov, det är det enda som fungerar att intala mig själv! Och om det bara går rätt för sig, så innebär det som sagt Los Angeles. AAAAHHH!

Nåja, nu måste jag fortsätta äta upp mina två mackor & äpple. Gjorde även te, vilket jag inte brukar dricka, men attans så trött jag är.
Ha en trevlig dag!

S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0