LA?!?!?

Heeeelt sjukt om det blir av... Los Angeles om en vecka typ. Eller ja, kan bli redan på fredag om det nu blir av. AAAAAAHHHHHH! Har ett möjligt jobb där till sommaren och hur länge jag trivs därefter. Ska dit nu (kanske nästa vecka då!!) innan för att se hur jag trivs, och hur min arbetsgivare trivs med mig. Jag ska nämligen vara assistent till en man som äger 3 företag runt om LA! Galenskapligt. Jag vill. Inte nog med att han verkar trevlig, det är ju den perfekta staden, precis dit jag vill. Och, jag har mycket att lära utav honom. Vi har pratat per mejl, men en gång per telefon. Och han verkar inte vara en som vill luras, eller som inte är seriös, så det känns som att detta kan fungera. Men visst finns en viss rädsla att jag flyger dit, och sen går allt fel. Det går ju inte att komma bort från den tanken. Men, man måste våga här i livet, annars kommer man ingenstans, right?! Jag tror & hoppas på detta!



Min dröm!!! Tänk er, ett år i LA! Inte illa, inte illa!
Väntar på svar från honom på mitt mejl jag skickade. Han skrev att om jag kollar upp flygbiljetter och så, så fixar han med hotell och så. Får väl se om han svarar innan jag somnar, annars får jag veta mer imorgon bitti! Åh, underbart!
Vill egentligen inte hoppas på för mycket, vill ju inte bli besviken. Så får väl lugna hoppet en aning kanske, haha! Men jag kan ju knappt =)

S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0