I'm in LA baby!

Godmorgon för mig, godkväll (?) för er!

Nu är jag här. Och om en timme ska jag träffa R. En aning nervös - javisst. 
Flygresan var lång, trodde inte jag skulle kunna sova, men visst kunde jag det =) 
Sen fick jag dock ta taxi själv till hotellet, men vad gör det? Hotellet är enormt fint. Fick nyss betala $14 för en frukost dock, som jag trodde var inkluderad i hotellpriset, men icke sa nicke. 
Usch, jag är så nervös just nu att jag knappt kan skriva, haha. Jag får berätta mer sen om resan hit osv. 

But I'm here, in LA! =)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Sweetie <3 Kul att höra från dag! hur var mötet med r? skicka ett mail och berätta allt. jag älskar dig sarah <3

2008-10-27 @ 19:46:35
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0