Good morning sunshine?

Något så galenskapligt skönt att vakna upp och känna att det äntligen är lördag! Men vad gör jag? Jo, jag blir väckt av ett riktigt katt bråk (cat fight, haha?) utanföt mitt fönster. KLOCKAN 7.30. På en lördag. Suck. Jag lyckades dock somna vidare, vilket var skönt, men vaknade ändå en timme senare. Så här tidigt vaknar jag nästan aldrig, trist att det sker just idag när jag hade ställt in mig på att det var okej att sova bort halva dagen. Nåja, inget att göra åt det. Jag får ju ut mer av dagen =)

Ska försöka ta mig upp ur sängen snart, äta ett stoooort äpple och sedan ta min gamla volvo och köra ut till skogen och springa/jogga/gå - vad det nu blir. Brukar bli en mix, vilket är skönt. Så länge jag tar mig igenom sträckan jag bestämt, så kvittar det mig hur jag gör det! Blir nog 5km eller 7km idag. Ska nog ut på en promenad med M sen, så jag behöver ju inte spendera hela min lördag ute i skogen, haha.

Hörs efter min lilla runda, och ha en skön lördagsförmiddag!

S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0