Godnatt

Nu ska jag bli masserad av mamma, ska bli uuunderbart skönt. Tänkte egentligen uppdatera här nu, men fortsätter om en liten stund. MYS!



Åh, helt underbart. Ibland när mamma får såna ryck vill jag bara skrika ut hur mycket jag uppskattar det. Det var något otroligt skönt. Det är inte varje dag jag får massage.
Hade nästan kunnat få en massage i min mage, haha. Efter att ha krängt över ett halvt kg lösgodis känner inte magen sig så bra tyvärr, men det är ju bara mitt eget fel, så vad ska man göra?! Som tur är äter jag bara godis och annat gottigt på lördagar, så det är ju inte så farligt direkt. Gott är det, och det är ju det som är huvudsaken. Lär ju mig att njuta extra av det nu när jag äter godis lite mer sällan...

Ikväll var en mysig kväll. Bara mys framför tvn, svensson svensson är så otroligt roligt. Tycker det är skoj att de faktiskt tog ett gammalt program och gjorde något nytt av det.

Imorgon står följande på schemat:
- Stiga upp, och åka ut i skogen tillsammans med mamma
- Hem och försöka göra något avslappnande och kul
- Kanske Core/Bosu pass på Friskis - känns väldigt taggad till att göra det, har aldrig provat det förr, men hört att man har träningsvärk i magen i många dagar efter. Me like.
- Plugga till Naturprovet som jag har på onsdag, tillsammans med C.
- Film kanske, sen sovdags.

Helt okej dag. Denna helgen har jag klarat av att göra min, att ta dagarna som de kommer, och göra det jag känner för att göra. Så ska jag försöka få det att fortsätta att vara.
Nej, nu måste jag sova. Är trött som bara den.
Godnatt,

S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0