God förmiddag

Vaknade rätt sent idag, efter att ha somnat strax innan 2 inatt. Fick aldrig bokningsbekräftelsen jag skulle få, och imorse när jag kollade min mejl skrev R att han inte heller fått det, så han ska ringa kontoret idag och få rätt på det. Los Angeles och Sverige har ju en tidsskillnad på 9 timmar, så det blir säkert att sitta uppe sent inatt igen. Men, en resa är väl värd ett par nätters sömn, right?! Jag blir ju dessutom bjuden på den. GALET!
Planerna är att jag då som sagt tar flyget över, och blir antingen hämtad av R, eller någon som jobbar för honom, och blir körd till mitt hotell.. Sen på måndagen kommer R dit och vi ska umgås och lära känna varandra. Tänk, om 4 dagar är jag påväg till LA! Min dröm. Som jag ska shoppa, som jag ska njuta. Bara det nu går som jag vill, så att det hela inte är skumt eller så.
M berättade nyss att hon kan köra mig över, tillsammans med C. Åh, vilken start på resan. Härligt med lite vänner innan man ska sätta sig ensam på ett plan, för en resa som tar ett dygn.

Nu till det desto mindre roliga, mormor. Ska in till sjukhuset, eller lasarettet som det heter i Lund, om bara någon timme eller så. Får se hur hennes tillstånd är. Vet inte om jag orkar det! Det ska gå. Jag vill inte visa det för mormor, eftersom det inte får henne att må bättre av att se sina nära ledsna. Nej, jag ska vara stark för mormors skull!!!!


Hörs sen, ha en bra dag.

S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0