FFF

Godmorgon!

Igårkväll var det då FFF på Buddha för vår skola. Inte det roligaste, men kvällen hade sina stunder.
Blev stoppad av polisen på vägen hem, M körde in med min bil och hämtade oss, och vi får polisen bakom oss. Jag blir så enormt rädd av poliser. Vet egentligen inte varför, för jag har inte haft några dåliga upplevelser, men jag blir alltid jätterädd. Han frågade en del frågor såsom; jaha, var har ni varit ikväll? är du nykter (till M)? vart ska ni nu? Uschnej, inte allt för skoj. Men självklart var det ingen fara =) Poliserna hade säkert inget att göra.

Idag är jag enormt trött, då jag aldrig kan sova dagen efter jag varit ute. Vaknade halv 8. Och somnade 2-halv 3.
När jag vaknade gick jag dock in och kollade min mejl. Reservationen för hotellet hade kommit. http://www.marriott.com/hotels/travel/laxcv-courtyard-los-angeles-westside/ Där har ni det! Jag är så glad. SÅ GLAD!
Men även nervös, det händer verkligen. Jag kommer befinna mig där om 2,5 dygn. Ensam ute i världen, igen! Haha.
De har det mesta på hotellet, varav ett finfint gym. Kommer ju verkligen ta med mig träningskläderna, ohyeah! Och sen har de TCBY, The Country's Best Yoghurt. Mycket glass blir det! MUMS.

Jag kommer försöka packa idag innan jag ska jobba kl 12.15. Sen blir det hem och kanske följa med till min faster, men känner inte att jag hinner det, eftersom M har middag ikväll. Nåja, får allt se hur det blir med det!

Snartsnartsnartsnartsnartsnart befinner jag mig där!!!!!!!!!!!!!

Ha en bra dag, för det tänker jag ha =)

S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0