En dag i Los Angeles County

HERREJESUSKRISTUSINTEFÖRATTJAGÄRKRISTENMENHELTENKELT - JÄVLAR!
Längsta ordet jag någonsin skrivit! haha.

SHIT. Detta är helt sjukt! Kom nyss (efter att varit och köpt med mig typ ett big pack glass & mumsat på det, hihi...) till hotellet efter en underbar dag. Var aningen nervös när jag skulle träffa R. Ringde mamma innan, men direkt när jag träffade honom insåg jag att det inte är något lurt, vilket jag hoppas stämmer. Vi åkte först till banken för han skulle sätta in några checkar på banken. Jag fick räkna pengar också, och det var tillsammans typ $10 000, vilket inte var så mycket, sa han. GALET! Sen visade han mig runt lite överallt, allt från Beverly Hills, till Santa Monica, till Hollywood. Jag älskar Los Angeles! Och sen åkte vi till en fin restaurang nere i någon hamn, och åt hamburgare! Haha, han tyckte det var kul att jag tycker så mkt om hamburgare här, och han sa att det var så konstigt att han gick till fina restauranger och beställer hamburgare :P Men inte tycker jag illa om det. Sjukt god hamburgare. Och notan gick på $80!!!! Helt sjukt - igen! För två hamburgare och sallad liksom. Sen fortsatte vi till ett ställe att ta efterrätt, goooott. Sen åkte vi runt lite, och sen frågade han mig om jag hade allt jag behövde, såsom tandborste och sånt, haha. Men så kom vi in på shopping, och han tog mig till Forever 21! Han bara "gå runt och kolla, och ta vad du vill ha..." Så jag sa typ att jag inte kände mig bekväm i att han betalar (man hörde det på hans röst att det var det han menade..). Men han insisterade, så jag menar, vafan haha. Köpte 4 klänningar, 1 kofta, 1 kavaj, ett par leggings & ett par öronhänge. Sen så frågade han mig vad jag hade för skor med mig, och jag sa svarta. Och en klänning som var min favorit var mörkblå, så sa han "ja, men då får vi skaffa dig ett par mörkblåa skor & väska". Så vi letade lite, och hittade inga mörkblåa skor - men ett par röda. Söta med en rosett på och så. Men vet du vad de gick på?! $300!!!! Alltså närmre 2500kr. Sen inne på Forever 21 sa han att jag inte fick kolla på väskorna där, utan att jag skulle få en märkesväska. Sjukt,sjukt,sjukt. Fast han sa det själv, att har man pengar är det lika bra att spendera det. Det sköna är att han pratar om att han verkligen gillar pengar, men tycker inte om folk som skryter om det, vilket är nice. 


Jag kommer trivas här, det vet jag om. Så detta jobbet kommer jag verkligen ta, om det bara är så att han fortfarande tycker det verkar bra. Det roliga är att han är verkligen as skön som person. Jag har skrattat jätte mycket, och han har t.o.m. fått mig att sjunga inför honom :S Knäppt som det låter, men han är rätt rolig. När vi skulle gå och ta efterrätten, så hade jag precis sjungit i bilen och han sa "I bet you don't dare to sing in the juice place, but if you do, I'll give you the money I have in my wallet". Och han visste inte hur mkt han hade, men det visade sig vara $200. Men inte vågade jag, inte. Haha.

Åh, jag hoppas bara att det inte visar sig vara något skumt, men det tror jag innerligen inte. Det är så mycket jag har att berätta efter en dag =)

Jag behöver dock sova nu, är jättetrött.
Hoppas ni har det bra i Sverige.

S
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0