En bra början på dagen

Det blev 6 km idag. Gick 1 km, sprang 4, och gick 1. Härligt! Det tråkiga är att jag känner mig inte alls lika motiverad att ta mig igenom mina rundor längre. Jag mår underbart efteråt, men motivationen innan saknas lite. Kanske springer jag lite utav fel anledning nuförtiden? Njae, det har nog lite med det att göra, men fortfarande är det en stor del av mig som gör det för att mitt humör blir så mycket bättre. En perfekt start på dagen!

Under tiden jag sprang tänkte jag att jag skulle göra något snällt åt mamma & min moster som sov här inatt. Så, jag begav mig till mataffären och köpte bullar & skagenröra! Uppskattat =)
Sen efteråt tankade jag, vilket inte var speciellt kul. En halv tank knappt och 300kr fattigare. Tacka vet jag dyr bensin!

Nu ska jag snart träffa M tror jag, sen bara njuta av att det är lördag! Och nu kom mamma med förslag att åka och handla och bara umgås! Inte helt fel det, inte.

Ha det bra!

S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0