Då var söndagen slut.

Godkväll (nästan godnatt)!

Har varit en helt okej dag. Jag har hunnit med en del, mest roliga saker. Skogen på låång promenad med mamma & hundarna, och innan dess sprang jag lite här i byn. Länge sedan jag sprang här hemma. Faktiskt, oväntat skönt och kändes inte alls som om alla kollade på en genom rutorna, som det gjorde när jag sprang förut. Skogen är fortfarande mer favoriserat, tror jag. Men, det kanske vänder. Haha!
Pluggade en massa naturkunskap idag med. Försökte läsa igenom sidorna vi har till provet när jag kommit hem från skogen, men jag slumrade till hela tiden, vaknade med ryck osv. Jag och läsning. Det går bara inte. Vare sig jag är trött eller ej. Jag är helt enkelt inte intresserad av att läsa. Trist. Borde öva upp det, på något sätt. Det känns för mig som en talang att kunna läsa, konstigt nog!

Finns en del människor jag inte träffat på ett bra tag. Tillräckligt länge för att vara utan dem. R är en t.ex. Vi sågs iförsig förra helgen, men det brukar alltid bli så länge mellan gångerna. Jag mår bra i hennes sällskap. Precis som med M. Och där är det likadant. Vi har splittrats lite, känns det som. Förut gjorde vi allt, nu ses vi på korta pratstuder. Men, det ska det försöka bli ändring på, tycker jag.

Nej, jag är så enormt trött nu. Imorgonbitti är det upp vid halv 9 för att åka till skogen med C och springa innan skolan börjar 11.45. NICE!

Sov gott,

S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0