Veckans andra morgon

Godmorgon!
Jag som hade tänkt gå ut och gå/jogga imorse. Men usch, vilket väder. Så det fick bli att läsa 2 kapitel i min bok istället, för klockan 6 ringer klockan, vad jag än ska göra! Känns rätt skönt att få läst lite, så slipper jag göra så mycket sen efter jobb. Jag har fortfarande några kapitel kvar att läsa idag, men jag kan koncentrera mig mer på annat, som engelska presentationen & matten. Roligare!? Njae.

Nu ska jag i alla fall gå upp, äta lite frukost och sen göra mig iordning för jobb. Har inte mycket skrivlust, tyvärr. Dels för att jag är så stressad i denna period, men även för att vädret är så tråkigt. Det gör mig deprimerad.

S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0