Trötter

Godkväll..

Ikväll kan jag verkligen säga att jag är trött. Har gjort mycket idag. Började dagen med att ta bussen till gymmet, för ca 80min långt konditionspass.. Sen dusch, och iväg till skolan. Väl där hade jag två lektioner & lunch (vilket idag bara blev mackor & frukt, var äcklig soppa i skolan). Peter ringde mig på naturlektionen och sa att han var i stan och jag kunde åka med hem. Inte helt fel! Så jag slapp ta bussen + att vi åkte inom och handlade lite.
Var hemma vid 14.30. Då ringde Christin och frågade om jag ville boxas.. Har inte kunnat på länge, och kände att varför inte?! Jag kan inte fortsätta plugga så mycket som jag har gjort ändå, det går inte i längden, så jag sa ja. Hann dock med att laga stekt ägg, lök & svamp och läsa ca 30 sidor i min bok, sen mat igen för att ladda upp. Känner att jag inte äter tillräckligt mycket nu (?) vilket inte är så bra ju. Inte med tanke på att jag tränat 3 timmar idag, då boxningen ikväll var 1,5 timmar lång. Men dock härligt pass! Så det var inte helt fel med lite boxning. Länge sedan! Och det gjorde även att jag inte "behöver" åka till gymmet imorgon, som jag hade tänkt. Så imorgon efter mina två lektioner i skolan ska jag bara hem. Förresten, R från LA pratade jag lite med idag också.. Han tyckte om mitt lilla forskningsarbete jag gjort om Sverige och vårt ekonomisystem. Nice nice.

Min morgondag ser ut som följande:
- Sova lite längre än vanligt, till 7.10 =) Sen äta frukost och ta bussen till skolan
- Svenska C, sen Psykologi A & antagligen lite lunch
- Ta bussen hem, så att jag är hemma vid 13
- Plugga lite, kanske ut och gå en lång runda
- Sen jobb på Coop imorgon, Spel & Kiosk träna. Ska bli spännande
- Och sist, men absolut roligast, träffa Cornelia för att gå på bio. Wiiihooo! Länge sedan jag träffade henne, och sen att vi ska se Saw V gör absolut inte saken sämre.

Nu ska jag läsa lite i Pride and prejudice och leta lite SJ biljetter, sen sova. Det behövs.
Sov gott,

S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0