Torsdag, som alltid känns som fredag

Hallåja =)

Har inte varit hemma speciellt mycket idag, så har inte blivit mycket skrivande heller. Rättare sagt ingenting förrän nu.
Jag har gått i skolan i två timmar, hade först svenska, där jag fick reda på att vi har sista obligatoriska närvaron nästa vecka, sedan sovmorgon på torsdagar. Vi ska nämligen göra ett reportage som innebär massa arbete på egen tid. Sen efter det hade vi psykologi, där jag frågade min lärare hur vi ska göra med det jag gjort i USA, läste psykologi där i ett halvår, varje dag. Så han berättade för mig att jag slipper sista tiden nu, och får det betyg jag fick i USA, vilket var A/MVG - jag är helnöjd! Så, det blir ännu längre sovmorgon, rättare sagt till 13.50. Kommer jag få på den mattelektionen där? Haha, nej! Så blir ju i princip ledig på torsdagar, men kommer givetvis gå på några mattelektioner. Sen så blir det även sovmorgon till 10.25 på onsdagar, då jag egentligen har psykologi på morgonen där med. Åh, det gjorde min dag.

Jag åkte bara hem efter skolan, och läste lite. Sen gick jag ut och promenerade med stopp på Matöppet. Härligt! Sen hem och åt lite, och sen iväg till Coop, för att spel & kiosk träna.
Och det sista avklarat för dagen var bio, och Saw V, underbara filmserie! Bra, enligt mig. Och det kommer flera. Nice.

Imorgon är tanken att jag ska träna mycket, hinna träffa Rebecca (älskade vän, som jag saknar dig!) och även plugga. Sen utgång på kvällen, vilket jag längtar enormt till. Var länge sedan. Jag har bestämt mig för att ha galet kul.
Nu är jag jättetrött, somnar snart. Bäst att släcka mitt ljus bredvid sängen, innan det är försent, haha.
Hörs imorgon & sov gott,

S


Kommentarer
Postat av: rebecca

Miss u tooo <3

2008-11-14 @ 10:22:37
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0