Tom på ord.

Hej,

har inte varit så mycket skrivande de sista två dagarna. Känner helt enkelt inte för det. Humöret går upp och ner. Känner att jag påverkas så mycket just nu, av allt som förväntas av mig (de största förväntningarna kommer från mig själv!). Jag vill bara kunna njuta, slippa tänka så mycket och bara leva. Just idag har det inte riktigt gått. Och tyvärr ger jag med mig. Jag gör inte vad jag längst inne känner att jag borde, utan jag ger med mig på det säkra. Inte det smartaste, det är jag fullkomligt med på - men ibland kan jag bara inte hjälpa mina tankar. Det har ett ursprung i något djupare.
Varför skulle det hända mig? Varför? Jag är starkare än så här, det vet jag om! Ge mig ett fritt liv, fri från det hela. Det var bra, och det kommer bli bättre.


Snart ska jag sova. Behöver plugga, men kan inte. Känner inte för det. Det enda jag har känt för idag var att springa, springa & springa. Behöver kanske en avkopplande helg? Göra saker bara för mig själv, stilla min oro i kroppen.

Nåja, ta hand om er.


S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0