Stolt

Nu så, jag har kommit ännu längre. Jag har succesivt bearbetat allt som ska göras till engelska C avtentninen, och jag har kommit långt. Att jag läst ut boken gjorde att det släppte så mycket som tyngt ner mig. Nu har jag:
 - Läst ut boken
 - Skrivit klart min krönika om yoga (tänkte lägga upp den sen), och skickat den till C, hon ska läsa igenom den!
 - Gjort klart vad jag ska säga på min presentation om Friskis & Svettis, nu återstår det bara att göra min Powerpoint, vilket tar kanske 30 min, sen göra mina talkort.

Min presentation ska vara i 20min, så jag kommer verkligen ha mycket att säga. Men jag har skrivit ihop 5 datorskrivna sidor med vad jag ska säga, så jag hoppas att det ska räcka. Annars får jag bara prata sakta, haha. Inte mer med det ;)
Nu har jag mest matten som oroar mig. Har inte kommit så långt som jag borde. Men, jag ska ta det lugnt. Jag tror jag klarar VG ändå, MVG har jag redan gett upp. C kommer få spendera en hel del timmar med mig, sen löser det sig! Åh, jag blev på ett enormt bra humör nu, och jag vet att jag bara har roliga saker att se framemot nu. I alla fall idag. Sen helgen kommer jag plugga en del till.. Men det tar jag då =)
Jag ska snart iväg till Rebecca tänkte jag, och ge henne min present jag har till henne! Hoppas hon blir glad, vilket jag tror hon blir!  Annars.... haha.

Tänkte bjuda på lite bilder, om lite allt möjligt =)

 Kräftskiva (tillsammans med bl.a. folk från Wallmans) med utgång i augusti, hamnade på Gloria's och där sjöngs självklart kareoke! Min favoritgrej, är så otroligt roligt!



 Jag saknar kära Amanda. Träffas aldrig nuförtiden. Visst, hon är i Australien, men inte när hon är hemma heller. Blir så svårt, hon har sitt, jag har mitt. Men när hon väl kommer hem så, då ska jag göra vad jag kan för att återta vår vänskap som den var förut.



 Helt enkelt, jag saknar dig!



 Ge mig Los Angeles - behöver jag säga mer?


 
Aja, här var lite bilder i alla fall. Nu tänkte jag göra något vettigare och klä på mig lite, som möjligtvis bara blir träningskläder, och sen bege mig till Rebecca! En av dagens höjdpunkter.

S

Kommentarer
Postat av: rebecca

jag har träffat Monika typ 3 gånger på bussen den senaste tiden ^^;)

2008-11-14 @ 14:04:18
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0