Söndagskväll

Sista timmarna på veckan nu. Galet vad en vecka går snabbt. För 7 dagar sen skulle jag snart gå på flyget från L.A. Älskade Los Angeles!! Jag vill dit nununu... Inte om 7 månader. Självklart vill jag dit då med, men hade inte skadat om det var juni snart =) Ge mig studenten, ge mig sommar, ge mig LA!! Är bara rädd nu för att han ska ångra sig helt plötsligt, intervjua någon han tycker verkar bättre för positionen. Ska inte tänka mer på det, ger mig ingenting förutom oro.

Fars dag idag, ja. Gav min låtsaspappa ett "presentkort" på att han & jag ska göra något tillsammans, vad som helst, och jag betalar. Så länge han inte gör något alltför dyrt så ;D Man vet ju aldrig vad han kan tänka sig välja, haha. Nej, men så länge det är något han tycker är kul, så får det kosta vad det kosta vill, right?!
I eftermiddags begav jag mig, efter en regnig och lite småjobbig promenad i skogen med M, till kyrkogården för att tända att ljus på min pappas grav. Men, där är redan tre ljus tända :O När fick pappa två andra barn, tänkte jag?! Inte kul att man inte får tända ett ljus till sin pappa (när jag är enda barnet) på fars dag. Visst, det handlar inte om ett ljus man tänder, utan tanken på honom, men hade ändå känts skönt om man fått tända ett.
Ikväll, efter jag jobbat ett par gaaaalna timmar med C, så hade vi god middag, varav en gratäng med pasta och kassler.. Sen en timme senare eller så, så hade vi tårta som min syster R gjort. Rätt så god, men innehöll grädde, vilket jag inte tycker om. Men det går ju att plocka bort! Var dock inte sugen på att äta något onyttigt, men nu blev det så. Har blivit så duktig med att hålla mig borta från sötsaker och så. Åt iförsig lite idag, men inte mycket. Känns bra!

Imorgon börjar även min träning på allvar igen.
- Ska upp 06.00 för att ge mig ut på en löprunda här i byn, ska försöka vara ute i 45 min, blandat gång och löpning, om det behövs. Men innan rundan - en ProViva shot! Mums, och bra för magen.
- Efter min runda, ska jag bara hem och duscha, och äta något litet, sen köra till skolan.
- Ha en lektion, sen åka till gymmet för ett lite längre, svettigt pass, hade jag tänkt mig.
- Sen tillbaka till skolan, äta lite, sen ha en lektion.
- Hem och sen direkt iväg till jobb, som börjar kl 16.
- Hemma igen vid 19, då ska jag väl äta något sen plugga hela kvällen!

Spännande måndag, inte sant? Nejnej, men så är det ibland!
Nu ska jag läsa (plugg igen!) och sen försöka sova, hade jag tänkt. Bjuder på en bild från igår.





Sov gott, för det ska jag försöka göra i alla fall.

S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0