Söndag morgon, fars dag

Godmorgon. Eller godmiddag kanske? Haha.
Sov alldeles för länge idag, ville vakna tidigt och ha mycket tid på mig att plugga. Nu kommer det inte bli mer än 3-4 timmar, vilket inte är tillräckligt. Attans!!
Att det ska krävas så mycket av en. Blir för mycket. All min lediga tid nu denna veckan har gått åt att plugga, tyvärr. Inte mycket kul som händer. Jag har ju t.o.m. varit sjuk. Nåja, sista året. Ska inte klaga för mycket!
Fick lite bilder idag på min mejl.. Här är ett par smakprov;













Som jag varnade er igårkväll. De är lite halvnakna. Men jag är nöjd med bilderna i alla fall. Fotografen Niklas är verkligen jätteduktig. En enkel fotografering, som inte tog mycket tid alls, gjorde mig knappt iordning, så de är rätt så naturliga också!

Sen vill jag bjuda på lite roligheter vi sysslade med efteråt. Min idé, så fick höra att det bästa som kunde ske vore nog att jag fick hjälp. Haha. Kul hade vi i alla fall;









Hade några fina närbilder också, men de kan jag bjuda på senare ;)
Jag vet inte, jag tycker de sista bilderna var lite charmiga, haha! Kul var det i alla fall.

Usch, nu består dagen mest av tråkigheter. Eller jag ska inte säga tråkigheter, ska försöka vara positiv. Mest plugg blir det... Men ska på en skogspromenad också, för att rensa tankarna för att sedan starta upp på nytt igen till plugget. Sen jobba 17-19, men ska vara ensam med C, då chefen ska ha kalas eller något, så det ska bli skönt i alla fall. Hade behövt tiden till att plugga, men vad ska man göra!? NEJ - nu måste jag verkligen sätta igång!

Jag berättar lite mer om Fars dag senare idag.
Ta hand om er!


S

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Fiiina bilder snäckan <3 Den översta var superbra =)

2008-11-09 @ 15:58:43
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0