Slutkörd

Godkväll på er!

Har inte varit den bästa dagen idag. Jag har tänkt mycket... På hur jag egentligen mår, hur jag egentligen känner inför alla mina jobbtimmar och pluggtimmar. Jag vet att jag egentligen inte har all anledning att klaga, jag har en massa jobb, jag har ett bra liv osv. Jag vet det, jag är fullt medveten om det. Men ibland är det något i kroppen som säger till. Som säger stopp! Och idag har jag börjat känna så igen. För det var inte länge sedan sist, men nu känner jag av det igen. Jag har satt mig i en sits som jag kommer få lida mig igenom, känns det som. Det låter hemskt, men så känner jag just nu. Denna veckan jobbar jag varje dag, utom fredag. Sen har jag jobb på söndag också. Utöver det är det engelskan och matten. Det tar kål på mig, rent ut sagt. Jag spenderar timmar efter timmar, men kommer ingen vart. Jag skriver uppsats, räknar tal, men blir jag smartare för det?

Jag är rädd för tid. Tid då jag kan tänka. Usch, det passar inte in i mitt liv just nu.

Godnatt,

S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0