Pride & prejudice

ÄNTLIGEN ÄR JAG KLAR MED MIN BOK!!!! Jag är inte alls bra på att läsa, så att ta mig igenom en bok på 262 sidor, på engelska, tar mig en himla tid. Men nu är jag äntligen klar! Har skrivit massor av anteckningar med citat och liknande till, som jag har kvar att skriva rent, men det kommer jag göra imorgon, när jag är lagom trött efter en enormt rolig (förhoppningsvis!) utekväll. Boken är helt okej, rätt så långdryg, men tycker man om att läsa, så är den säkert bra. 

                                                 

   Fin kärlekshistoria & man får många funderingar!



Nu återstår det även att se filmen ännu en gång. Så att jag kan allting till dagen då jag ska skriva analysen i skolan. Jag såg filmen innan jag började läsa boken minus de sista 10 minuterna, men nu ska jag se hela, och verkligen vara koncentrerad! Det låter säkerligen en aning töntigt, men jag blir verkligen stolt över mig själv över att ha läst ut boken. Lite smått imponerad sisådär =)

Innan jag åker iväg till Rebecca ska jag skriva lite på min presentation till engelskan, och sen kolla igenom matten lite. Sen så är jag redo för en liten handling med min kära vän.
Vi hörs sen,

S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0