Måndag 10 november

Godmorgon!
En ny vecka, nya tag. Kommer bli massor av plugg, men det kanske bara blir denna veckan? Nästa kanske blir lugn? Så får jag i alla fall tänka =)

Har redan varit ute och sprungit i 30 min, duschat & ätit frukost. Två goda mackor, en med makrill, den andra med skinka & en god apelsin till det. Apelsin kan vara så underbart gott, när man är sugen på det, inte sant?
Nu sitter jag här med min tandborste och borstar mina tänder. Är inte jätteduktig på det, glömmer det lätt.. Lite allmänbildning där för er ;)
Nu ska jag bara ta på mig strumpor, skor och jacka och ta mina väskor och åka och hämta C för att åka till skolan. Sen gymmet =) Som jag längtat! Det var ca 2 veckor sen jag var där sist. Eller nej, vänta nu.. Närmre tre ju! Åkte till LA för lite mer än 2 veckor sen, och dagarna innan då tror jag inte att jag var där. Ojdå, nog mitt längsta uppehåll på länge. Men idag sätter jag igång igen i alla fall! Och det ska bli så härligt så.

Vi hörs ikväll, tror jag. Ska jobba efter skolan, så är nog inte hemma förrän vid 19.20 eller så. IIIIiiisssh, lång dag!
Ha en underbar måndag.

S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0