Lördag

Godnatt, antar jag. Man kan kanske inte börja ett inlägg så? Låter lite annorlunda, eftersom man oftast avslutar det så.
Idag har varit en enormt lång dag, har inte varit hemma mer än sammanlagt 2 timmar snart. Gick upp 6.20 på en lördag... Inte nice! För att åka till min Coop kassa utbildning. Var faktiskt inte alls farligt, kommer ha många roliga arbetskollegor.
Sen direkt därifrån till Limhamn för att fotograferas. Alltid lika skoj! Någon bild kommer jag nog lägga upp.. De är dock i underkläder, lite halvnaket, vilket kanske inte känns så passande att slänga upp sisådär egentligen, men det hör ju till vad jag gör, så ett smakprov kan ni få se =) När jag fått bilderna i mindre upplösning!

Efter fotograferingen, så körde jag hem och hämtade upp mamma. Vi åkte upp till mormor. Fick se min egen mormor död. Usch, det var jobbigare än jag trott. Hon låg där så fridfullt. För äntligen hade hon fått lite frid! Efter så många år. Hon skrev i ett "dödsbrev" till oss att äntligen har hon kommit ifrån det hemska livet hon levt. Inget liv att leva. Och jag förstår henne - fullt ut! Återigen, älskade mormor!

Kom inte hem förrän vid typ 21, och begav mig till C. Känns inte så roligt att sitta hemma, då finns det för mycket tid till att tänka, tyvärr. Hade behövt plugga, men vet med mig att jag ändå inte fått något gjort, mår inte tillräckligt bra psykiskt, men så är det ibland. Nästa vecka kommer jag ändå inte ha någon egentid, kommer ägnas åt plugg. Tentar av engelskan om lite mer än 1 vecka. IIiiiisshh. Ska förhoppningsvis gå bra!

Ska sova nu. Hörs imorgon & igen - godnatt.

S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0