Lite småtrött sisådär

Goddagens!

Nu är jag så där lagom trött och matt i kroppen - känns underbart skönt, faktiskt! Kom hem från träningen för typ 15 min sen, och har tagit en snabb dusch och sitter nu och äter två mackor (ena med makrill - me love!) och dricker lite pärondryck light från ICA, underbart god! Dagens träning gjorde mig på superhumör, känner jag. Tur jag bestämde mig för att åka iväg! Blev dock inte så hård träning, men den gav mig endorfiner i alla fall - så jag klagar inte! Och mat smakar alltid bäst efter man har tränat, så sitter ju här och känner mig som en prinsessa nu =) På vägen hem från träningen kände jag ett stort sug för en "träningsbar", sån med inget socker, men med choklad runtom, vilken som helst, men ångrade mig. Jag har börjat igen att lägga pengar på så onödiga saker. Och ikväll blir det sushi, så då går det ju åt lite pengar där med. Blir mycket pengar i längden, speciellt när man har en bil att betala för, haha. Det är som ett husdjur, som äter som en elefant! Men sushin kommer vara värd vartenda öre. Hade varit enormt gott med Ben & Jerry's till efterrätt. Men nej, jag ska klara mig utan sånt! Jag ska.

Jag ska iväg om ca 30min, hämta upp C och bege oss in mot stan. Vi har bestämt oss för att köpa med sushin hem och sen efteråt färga mitt hår.. En lite mörkare nyans bara, ingen större skillnad, tror jag i alla fall! Sen efter det ville C se Madagaskar, haha. Så, så kommer jag spendera min lördagskväll. Inte helt fel! Speciellt inte eftersom jag var uppe till 5-halv 6 inatt, och imorgon bitti ska jag upp 8.00, för jag börjar jobb kl 9.00 i Malmö.

Förresten, idag har jag fått reda på en del roliga saker =)
1. R i USA frågade mig om jag ville följa med honom till Mexiko i juli. Ja tack! hihi.
2. Molly, en vän från USA, vill komma tillsammans med Abbie till min student i juni. Helt underbart!



Lovielovies. Molly & Abbie. Haha, ser ju enormt amerikanska ut på bilden, med footballtröjor och allt! Älskade vänner


Nåja. Nu ska jag inte sitta här mer, ska snart iväg så får göra mig lite iordning och sådär. Fick nyss ett sms av C om att åka lite tidigare, så det blir bara att slänga ihop lite grejer jag ska ha med mig och köra dit. Vi hörs ikväll/inatt tror jag! Ha en mysig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0