Kvällen

Jaha, ännu en dag har gått förbi. Ingen dålig dag. Helt okej faktiskt. Börjar må lite bättre, inte fullt bra, men det börjar närma sig.
Jobb idag var inte speciellt roligt, frös jätte mycket, då där inte är någon värme på!! Mina fingrar var vita, skrämmande värre, haha. Men när jobb var över körde jag hem och började skriva lite på mitt arbete till R. Mer intressant för var dag ju! Har än så länge skrivit 3 datorskrivna sidor, men det kommer flera. Tippar på att det kommer bli ca 5-6 sidor. Men jag får se =) Emailade lite med honom idag, och sa att jag har kommit en bit på projektet, så han hålls uppdaterad!
Skulle hinna plugga mer matte och engelska idag, trodde jag. Speciellt engelska. Det behövs. Har mina prov och analys om mindre än 2 veckor, och jag är halvvägs i min bok. Läsläsläsläsläs Sarah! Det är viktigt. Men usch, så tråkigt det är.

Och förresten, en rolig nyhet. Min kompis från USA, Abbie, kommer till min student. Jag kan inte vänta, I'm so excited! Hon kommer förmodligen den 4e juni, och stannar till den 16e, dagen efter min födelsedag =) Älskade Abbie!!!

Nu ska jag vänta på en uppdatering från C, och samtidigt läsa engelska. Sen soooova! Ska bli så skönt så.

Godnatt,

S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0