Hemma, för en dag sen!

Nu är jag hemma igen. Skönt?! Njae.. Haha!
Mådde riktigt dåligt på vägen hem. Kändes som jag var enormt bakis, men har ju inte fått i mig en droppe alkohol direkt, så kan ju inte bero på det. Mådde extremt dåligt, illamående och ont i huvudet & magen. Absolut inte okej!
Så jag spydde både på planet och på Kastrup, äckligt nog. Och inte mådde jag bättre efter det. Men nu mår jag lite bättre i alla fall, har orkar läsa en del idag. Det är vad dagen har spenderats åt mest. Förutom att jag sov mellan 10 & 15.. MYS! Sen har jag pratat med lite vänner i telefon & per sms, och ätit en riktig svensk måltid... Makaroner och köttbullar. Haha. Rätt nice faktiskt. Har kunnat äta idag, vilket har känts väldigt bra!
Nej, nu ska jag försöka bli trött.. Jag ska åtminstone ge det ett försök, skola imorgon ju!

Ta hand om er.

S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0