Halva dagen har gått...

Hallåja!

Nyss hemkommen från en liten shopping tur med Peter. Inte helt fel! Kände först inte för det, men han var uttråkad, så jag hängde på. Eller ja, jag hade inte mycket till val. Han har brutit nyckelbenet, så kan inte köra ordentligt, så han behövde ha mig där ifall jag skulle ta över. Inhandlades inte mycket roligt, men mat och så. Haha. Inte för att jag kan äta allt jag vill, pga min mage. Men ändå. På Burlöv Center delade de ut den nya Äntligen Sub, med Philadelphia ost i. Mums. Fast fick kramp i magen efteråt =( Jag & Peter fick två var, haha. Inte helt fel!
Sen kollade jag lite på mobiler också, ååhhh vad jag vill ha denna

 För min del är denna alldeles perfekt. Både touchscreen och knappar. Inte helt fel! Men, jag känner inte för att lägga ut en massa pengar på en ny mobil. Måste ju köpa den kontant, eftersom jag inte stannar i landet alltför länge till. Kanske kan bli min egen julklapp till mig själv?!



På tal om julklappar... Jag har sagt till mina föräldrar att jag inte vill ha några julklappar i år. Känner att jag vill verkligen inte att julen ska fortsätta handla om materiella saker. Jag älskar ju julen innerligt. Det är det bästa jag vet. Det enda jag kan önska mig är en underbar jul, inte underbara julklappar. Nej, ändring på det i år! Eller ja, förra året i USA fick jag heller inga, vi kom på det för sent, men vad gör det?! Jag var precis lika lycklig för det. Och i år får jag ju spendera julen med min familj. Vet inte hur det kommer bli i framtiden sen.

En annan rolig sak.. Läste precis på vårt intranät att snart är det "bara" 200 dagar kvar till studenten, och det ska tydligen firas med utgång och så med skolan. Inte helt fel! Så kul så. Fick även ett sms att studentmössbeställningen ska betalas snart. IIiiissh, mindre kul med betalning. Jag & C, som går i min klass, vi gick all out för detta. Beställde det man kunde, och med massa fina saker. Som jag längtar efter studenten. Och tanken av att Abbie kommer vara här också, gör ju inte saken mindre skoj! =)

Nu måste jag snart fortsätta plugga. Bör ta något litet att äta först dock. Sen ikväll väntar mys med familjen. Hela familjen, då Rebecca & Douglas kommer hit =) Ska även be Rebecca färga mitt hår inför imorgon, då jag ska fotas. Kommer förhoppningsvis bli så, så man inte behöver skämmas över den fina utväxten ;) Haha, nej så farligt är det nog inte, men det finns alltid rum för förbättring, och jag har ju färgen hemma!

Vi hörs ikväll!
Jag hoppas ni har en alldeles underbar fredag.

S

Kommentarer
Postat av: Rebecca

I miss u sweeitie <3

Hoppas du får en underbar kväll älskling <3

2008-11-07 @ 16:04:50
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0