Gårdagens utgång

Godmorgon

Igår blev det sent, jag var inte i säng förrän strax efter 5. Jättekonstig kväll, får jag påstå. Först tog det C & J ungefär 1 timme (fram till 22 typ) att göra sig iordning, och sen litegrann fix efter det, och vi skulle ta bussen kl 23. Så det blev en snabb förfest innan vi skulle åka in mot stan. När vi väl kom in till stan begav vi oss till Lilla torg lite snabbt, för att sedan gå till Buddha. Vi var allt lite tidiga, men det var kul ändå. Dansade som aldrig förr, underbart härligt. Det var så länge sedan jag var ute sist. Men sen vid 02 började C & J bråka, och det slutade med att J stack. Så kvar var vi & A, och de ville ha falafel, så vi gick mot Falafel Nr1 eller något. C bad om den största falafelen de någonsin gjort, och det fick hon allt. Sen blev vi hämtade av Kristofer (någon vi träffat ute tidigare) och åkte med dit....och satt i hans hus, hahahah. Galet. Så vi bad om att få bli skjutsade hem. Konstig kväll, som förmodligen blir roligare nästa helg.

Nu idag mår jag bara bra, förutom lite för lite sömn, men det klarar jag ändå. Så jag tänkte ta mig till gymmet även fast jag igår sa till mig själv att jag inte skulle det. Men igår blev det bara ett par glas vin och då skadar det ju inte =) Ska bli skönt. Och så laddar jag då upp till myskvällen ikväll också. Dock utan godis, tror jag. Försöker ju hålla mig borta från det. Men sushi blir det =) Första gången jag äter "svensk" sushi, hihi.


Nu ska jag plugga lite, innan jag beger mig in mot stan.

Ha en underbar lördag.

S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0