Fredag 14 november

Godmorgon!

Sista dagen av veckodagarna nu, men helg för mig! Har ju ingen skola på fredagar, så det är så skönt att kunna sova ut lite. Vaknade (av mig själv) först vid 9, men lyckades sova en halvtimme till. Härligt!
Nu har jag precis avnjutit en frukost bestående av ett stekt ägg (bara äggvitan) och stekt svamp till det. Och sen två mackor och ett skivat päron. Perfekt start på dagen! Nu kommer jag orka plugga några timmar, sen åka till Rebecca. Vädret är ju jättetrist idag, blir så påverkad av vädret.. Och detta är ju ingen hit direkt. Ska bli skönt att bara vara inomhus idag. Jag längtar dock redan nu till träningen i eftermiddag, ska bli så skönt. Har lite träningsvärk i gumpen dock, men den tränar jag bort sen ;D

Nej, nu får jag allt sätta igång, tycker jag. Annars vet jag att jag inte kommer få något gjort.
Ha en bra dag,

S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0