Ännu en kväll

Godkväll,

ännu en dag har gått förbi. Dagarna går så enormt fort och innebär desto mindre roliga saker. Idag har bara varit jobb x2 och plugg. Imorgon kanske blir bättre? Nope, inte vad jag känner idag i alla fall. Imorgon kommer jag iförsig hinna träna, vilket kommer bli riktigt nice. Längtar efter att bara få svettas, ordentligt. Har bestämt mig för att träna 90 min imorgon. Så härligt. Efteråt kommer jag förhoppningsvis vara helt slut i kroppen, och då ska jag till skolan för Naturkunskap B, sen lunch och sen Matte C. Sen hem igen, för att läsa lite i Pride & prejudice. Sen till Lund för EF intervju. Tur det bara är en imorgon, så jag hinner hem för ännu lite plugg. You gotta love school, right!? Hade det inte varit för skolan, så hade mina jobb bara varit nice. Eller nej, inte mattant som jag var idag. Blä på det. Det är inte ens värt pengarna. Jag sitter hellre hemma och kollar film och känner mig lite smått värdelös, haha. Nej, jag får sluta vara så positiv, eller hur? ;)

Jag skulle nyss boka min tågresa till L, men självklart finns inte biljetterna kvar :( Åh, blir galen på sånt. Skulle busat till det lite & bokat i eftermiddags. Men vågade inte utan att ha hört med den lilla fisen. Men, ses ska vi!!!!

Jag börjar bli lite orolig om Los Angeles. Han har inte svarat på mitt mejl jag skickade i typ fredags. Hm... Min chef på Matöppet har fått mig att bli rädd för att han bara ska ångra sig, och hitta någon annan som kan komma dit. Usch, den tanken vill jag inte ska bli sann. Jag vill så gärna, jag behöver helt enkelt mitt/mina år där. Det är vad som kommer ta mig igenom detta halvåret. Jag vill inte vara här hemma längre. Jag har tröttnat på vädret, underhållningen & allmänt Sverige. Det har nog mycket med skolan också att göra, men ja... den slutar ju hur jag än gör i juni. Åh, ge mig LA! Värme, glädje och trevligt folk. Ge mig nya kunskaper som inte innebär att läsa i en bok, ge mig något kul att vakna upptill varje morgon.  Jag tvivlar inte alls på att jag är en vädermänniska, så att säga. Jag blir deppig när hösten kommer, jag blir enormt glad av varmt & skönt väder.

 Snälla snälla snälla, bara ge mig!!!!



Nej, varför har jag spenderat 20min här nu? Jo, för att skriva av mig. Men var blev min läsning av? Jag ska upp klockan 6 imorgon bitti, som vanligt. Jag behöver nog börja läsa nu, så jag kan sova om en timmes tid. Det behöver jag!

Godnatt,

S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0